Khamis, 26 Februari 2009

Semakin hampir

Detik yang aku tunggu selama ini..Kali ini bukan kemungkinan besar dah.Akan menjadi realiti.Begini ceritanya..Mara(pinjaman) akan memberi wang selebih nya kepada peminjamnya(duit last untuk cukup jumlah pinjaman).So aku dah wat kira2 dan setelah di kira dengan teliti,peminjam2 mara ini akan mendapat lebih kurang seorang RM3535.Tu yang menjadi seronok.Aku bertambah seronok sebab impian aku untuk memiliki DSlr Sony alpha 200w akan tercapai.Tambahan pula dengan duit itu juga aku boleh wat lesen kereta.Aku dah tak sabar lagi.kalau duit tu dapat hari ini(konon la),aku akan trus beli tanpa menghirau kan kata orang lain.

Ehh..tak boleh gak.Aku kene tanya pendapat keluarga terlebih dahulu.Sebab mereka adalah segalanya.
Aku rasa pasal lesen kereta tu, mereka tak akan membantah.Tapi yang menjadi masalah pasal DSLr.(harap2 mereka mersetuju).

1 ulasan:

Hood Kamil berkata...

aku harap ko dapat ari nie...
ko la kawan baik....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...