Khamis, 26 Februari 2009

Kemungkinan Besar.

Ini mungkin jangkaan sahaja.kalau tiada rintangan kemungkinan hujung bulan 4(april) aku mungkin akan memiliki SONY Alpha 200.Jika dahulu aku pernah berkata hendak membeli camera digital.Camera tu aku dah lama beli.Sekarang ini aku target DSLr SONY.Itu adalah DSLR idaman aku.Harga nya berpatutan.Dalam Rm2100.Yang menjadi idamannya sebab dengan harga yang sebegitu rupa aku akan mendapat 2(dua) lense(18-70 ngan 75-300).Tu yang best nya.Itu pilihan pertama.Yang kedua Nikon D60.Lense dapat 1 je(18-55).Tapi harga still dalam lingkungan Rm2000.Sekarang ni dalam dilema.Mana satu yang lagi bagus.Tapi dalam hati ku berkata Sony Alpha menjadi pilihan.Tah la.

Tapi aku hairan jugak,orang kata la..sony tak bagus,nikon lagi bagus.Bagi aku tak kira la ape jenis kamera pon.Asal ia memenuhi kehendak kita sudah.Bak kata kawan aku."kalo kamera mahal,gempak,canggih macam mana pun,kalo tak pandai guna,apa kurangnye kan,baik pakai kamera telefon".Itu la kata beliau.Azam aku bila sudah memilikinya,aku mahu memeriahkan lagi industri photography ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...