Khamis, 26 Februari 2009

Cinta??

Apa ada pada cinta?.Kalau nak difikirkan memang rumit.Orang kata cinta tu suci.Betul ke?.aku sendiri pun tak faham.Dan ada orang kata cinta itu buta.

Bagi aku cinta itu luas.seluas pandangan kita.Cinta membawa makna yang sama dengan sayang.Tu yang aku rasa.So bila sayang,semua kita sayang.Sayang kepada yang Satu,kepada Nabi Muhammad,ibu bapa kita,adik beradik kita,sesama manusia, binatang, tumbuhan, dan semua benda ciptaannya.

Dan bila sebut pasal cinta kita mesti ingat kepada pasangan kekasih.Itu salah.Sebab seperti yang saya cakap tadi cinta itu luas.Aku nak cakap lebih-lebih pun tak guna sebab aku pun belum sampai ke titik terakhir cinta.Selalunya kalau bercinta bukan semasa kita belum berkahwin,bercinta lah sampai ke akhir hayat.(FUH!! gempak gila aku..Dah macam pakar motivasi).

"pengalaman mengajar kita untuk lebih tabah dan sabar dengan dugaan yang akan kita hadapi nanti"

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...