Jumaat, 27 Februari 2009

Bengang + Penat = Kerja tak siap

Baru baru ini aku telah mendapat satu project mega jugak la bagi aku.aku and da geng kena wat montage and video slide untuk sambutan maulidur rasul untuk negeri perak.Besar kot.Mana nya tak..Sultan Perak turun kot.So tugasan tu telah diberikan kepada aku dan kengkawan.Hafyzul(rakan serumah) yang telah memberi nama kami untuk membuat project ini.Aku tanpa segan silu trima job ni.Yelah kami nak cuba market kat ipoh ni...

Bermula la sesi develop montage ni.Aku telah di tugas untuk membuat montage.(Padahal aku yang nak sangat wat montage ni).Sebelum aku start wat montage ni aku telah berbincang dengan Pn.Bisyaarah(lecturer kami).Aku cadang kat lecturer kami untuk wat montage ni guna video.Dia pun stuju.So aku pun wat la.Makan masa 2 hari untuk menyiapkan nya.

Yang menjadi bengang nya,bila aku dah submit yang 50% diorang tak suka.Aku dah kata benda tak siap lagi.Diorang suruh pakai Flash untuk wat montage ni.Tapi dalam kes ni Pn.Bisyaarah tak bersalah .Bagi aku ni suma salah En.Shazli(lecturer kami jugak).Tugas Shazli nie tengok design.Mungkin bagi dia terlalu simple.Yelah mana tak simple,baru siap 50%.memang tak lawa la.So aku terpaksa buat semula menggunakan flash.Aku tak tau la sama ada sempat atau tidak untuk aku siapkan.Due date rabu minngu depan.Dah la Final Project tuk praktikal aku tak siap lagi.Lepas tu time aku wat montage guna video tu time aku ade MCP(rujuk artikal di bawah).Erm....Penat sial..

"Harap2 aku dapat selesaikan dua kerja nie dengan baiknya"

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...